השירותים שלנו.

שירות נוסף בעל ערך ללקוחותיך הקיימים

הלקוחות של כספונט עסוקים יותר מאשר אי פעם. יש להם הרבה יותר מטלות, הרבה פחות זמן, וכתוצאה מכך הם מחפשים את הדרך היעילה ביותר לקבל את מה שהם צריכים. מכשירי הכספומט שלנו נמצאים תמיד בדרך שלכם במרכזי קניות, חנויות נוחות, ביניהן חנויות נוחות אלונית של דור אלון, קניונים, רשתות קמעונאיות, אתרי בילוי, קיוסקים, רשויות מקומיות, מלונות ועוד. בדומה למכשירי משיכת המזומנים הבנקאיים שאינם צמודים לסניפים, גם במכשירי כספונט משיכת המזומנים מלווה בדמי שירות, המכסים את הוצאות התפעול. גובה דמי השירות מצוין תמיד על מסך המכשיר לפני פעולת המשיכה וזו תתבצע רק אחרי אישורכם.

גידול במספר העסקאות

בעל עסק, הצטרף לאלפי בעלי העסקים שכבר הציבו כספומט בבית העסק ונהנים מביקור לקוחות חדשים וגידול ברווחים.

אם יש בקרבתכם מקום שלדעתכם חסר בו כספומט, נשמח שתספרו לנו.

כספונט מפעילה מרכז שירות ותמיכה לכל פניה, השאר פרטיך ואנו ניצור עמך קשר

גידול במספר העסקים
אנשים חושבים ליד השולחן

משיכת מבקרים חדשים הזקוקים לכסף מזומן

במהלך שנת 2018 שינו חברות האשראי הבינלאומיות את כללי החיוב של כרטיסי תייר (לא חברות האשראי בישראל). כתוצאה מכך עלויות עסקת תייר (כרטיס לא ישראלי) גדלו בצורה משמעותית. לכן, דמי השירות בביצוע עסקה של כרטיס תייר עודכנו לסכום גבוה יותר, סדר גודל של 3-4 דולרים. העדכון יבוא לידי ביטוי במסופי כספונט במהלך שנת 2018. באופן כללי ולמיטב ידיעתנו, במקביל, חיוב התייר אמור שלא לכלול דמי המרה על ידי הבנק שלו. כאן יש לבדוק את היישום בפועל מול בנק התייר במדינת האם, ורק בנק הלקוח הוא שיכול לתת את המידע המוסמך והמלא.

טעינת רב-קו

בטעינת כרטיסי רב קו מועד חיוב כרטיס האשראי הוא בהתאם לחוזה שלך עם חברת האשראי.(בשונה מחיוב מיידי במשיכת מזומן)

איך זה עובד?

    אוטובוס

    טעינת כרטיס רב-קו לתחבורה ציבורית

    תפריט נגישות